×
Facebook
Vakantieparken in Europa

Meest gestelde vragen

Wij streven ernaar de website zo gebruikersvriendelijk en overzichtelijk te maken. Toch blijken bij bezoekers van onze website nog wel eens onduidelijkheden en vragen te bestaan. In deze rubriek proberen we op zoveel mogelijk vragen een antwoord te geven.

A. Over Vakantie-Bungalowparken.NL

  1. Wat is Vakantie-Bungalowparken.NL
    • Vakantie-Bungalowparken.NL is een website waarop eigenaren/ bemiddelaars hun vakantiewoning te huur aan kunnen bieden.
  2. Kan ik een brochure aanvragen?
    • Helaas hebben wij geen brochure, maar u kunt wel bij een aantal aanbieders een brochure aanvragen.
  3. Zijn jullie aangesloten bij de ANVR/ SGR?
    • Wij zijn niet aangesloten bij de ANVR en/of de SGR, aangezien wij vakantiewoning eigenaren/ bemiddelaars de mogelijkheid bieden zijn of haar accommodatie aan te bieden op deze website. Een aantal aanbieders zijn wel degelijk aangesloten bij de ANVR en/of de SGR.
  4. Wij bemiddelen/ verhuren vakantiewoningen en willen graag zakenpartner met u worden?
    • Wij zijn inmiddels een affliate/ zakenpartner van meerdere bedrijven, als u uw contact gegevens en condities bij ons achterlaat, dan kunnen wij kijken wat de mogelijkheden zijn.

B. Vragen over de website

  1. Wij hebben een vakantieverblijf gereserveerd, kunt u ons het adres en een routebeschrijving geven?
    • Deze vraag dient u niet aan ons te stellen, u heeft namelijk niet bij ons gereserveerd.
      Wij hebben wel een tip: als u op de bungalow klikt op de kaart van het desbetreffende vakantieverblijf, kunt u de adresgegevens vinden die bij ons bekend zijn. Ook kunt u dan via googlemaps een route laten berekenen. Let wel wij nemen géén enkele verantwoordelijkheid voor juistheid van de adresgegevens en de berekende route.
  2. Een link op uw website doet het niet?
    • Controleer alstublieft eerst of u andere websites ook niet meer kunt benaderen, want het gebeurt wel vaker dat op internet een verbinding wegvalt. Indien u andere websites wel kunt benaderen, geef alstublieft even door welke link het niet doet, dan kunnen wij kijken wat hier de oorzaak van is.
  3. Is uw website ook toegankelijk voor mensen met een visuele handicap?
    • Er zijn op onze website diverse aanpassingen gemaakt om de website ook toegankelijk te maken voor mensen met een handicap. Indien u aanbevelingen heeft, dan zijn deze van harte welkom.
  4. Kan ik jullie bellen om een reservering te maken of een vakantiebungalow te zoeken?
    • Helaas kunt u ons niet bellen om een reservering te maken of een vakantiebungalows te zoeken, u zult contact moeten opnemen met de desbetreffende verhuurder/ bemiddelaar.

C. Vragen over advertenties

  1. Ons bungalowpark staat vermeld op uw website, kunnen wij deze advertentie aanpassen.
    • Indien u zelf een advertentie heeft geplaatst, dan kunt u de advertentie met behulp van uw eigen account aanpassen. Zoniet, dan kunnen wij u niet verder helpen.
  2. Klanten kunnen bij ons folders aanvragen, kunnen via uw website voor ons ook folder-aanvragen gedaan worden?
    • Ja, met behulp van uw eigen inlogaccount kunt u dit eenvoudig activeren.
  3. Kunnen via uw website voor ons ook reserverings-aanvragen gedaan worden?
    • Ja, met behulp van uw eigen inlogaccount kunt u een link opgegeven naar ons standaard reserveringsformulier of een link naar het reserveringsformulier op uw website.
  4. Wanneer ik probeer in te loggen komt de browser terug op de inlogpagina, zonder dat er een foutmelding komt.
    • Om te kunnen inloggen moet u cookies toestaan.
  5. Wij hebben een advertentie bij jullie geplaatst, maar ontvangen (nauwelijks) bezoekers van jullie.
    • Een statistiekenprogramma telt op basis van de referrer de ontvangen bezoekers. De browser van de bezoeker is verantwoordelijk voor het doorgeven van de referrer aan de server van de webpagina die wordt bezocht. Soms is er geen referrer, dan komt er dus 'bookmark' te staan in de statistieken, doorgaans wordt de referrer gewoon netjes vermeld door de browser, maar af en toe wordt de referrer-informatie bewust achtergehouden door de browser. Dit is gewoonlijk het gevolg van de installatie van een beveiligingspakketje op de PC. Norton Internet Security is zo'n programma dat de referrer-informatie blokkeert en er iets anders voor in de plaats zet, namelijk "hidden-referrer". En dat duikt dan vervolgens weer op in de statistieken.
      Houdt er overigens rekening mee, dat referrer-informatie gemakkelijk gemanipuleerd kan worden. Zo is er voor de Firefox browser een extension waarmee de bezoeker zelf de referrer kan instellen. Tevens maken onze websites gebruik maken van een redirect en dan is er meestal geen referrer.
      Als u dus de referrers in uw tellerstatistieken bezoekt, en u kunt geen link vinden van onze websites, dan zou dat makkelijk kunnen.

Ontbreekt er een vraag:

Heeft u het idee dat er een belangrijke vraag ontbreekt of een suggestie voor deze website, laat het ons dan weten. Mail uw vraag en/of suggestie dan een email naar: Contact webmaster.